https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2022/02/klantbeleving_Foto-door-Chevanon-Photography_Pexels-scaled.jpg25601709Yvette van Aarlehttps://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.pngYvette van Aarle2022-02-17 11:46:432024-07-07 15:37:59Nespresso - naast perfecte koffie ook warm klantcontact
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2022/08/e-book_klein.png376533Yvette van Aarlehttps://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.pngYvette van Aarle2021-08-24 13:26:172024-06-30 20:41:50Klantbeleving en klantreizen: de stand van zaken
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/03/business_model_canvas_leeg.jpg600800Yvette van Aarlehttps://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.pngYvette van Aarle2021-07-19 13:23:392021-07-19 14:38:46Hoe werkt het Business Model CANVAS?
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2021/05/Klantonderzoek.jpg13201920Yvette van Aarlehttps://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.pngYvette van Aarle2021-05-31 13:01:032022-07-11 15:14:10Marketing: Hoe krijg je klantinzichten boven tafel?
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2021/05/Klantbeleving.jpg5401040Yvette van Aarlehttps://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.pngYvette van Aarle2021-05-17 12:56:002021-08-24 08:57:40Klantbeleving in de praktijk - workshop 23 september 2021
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2017/01/determinanten-van-klantverwachtingen.png9911671Yvette van Aarlehttps://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.pngYvette van Aarle2021-04-29 17:02:552025-01-14 15:41:31Marketing: hoe weet je wat klanten verwachten?
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2024/07/startup_organisatieadvies.jpg9601280Yvette van Aahttps://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.pngYvette van Aa2021-01-19 11:41:562024-07-07 16:51:57Communicatie en gedragsverandering
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/Heejin-Jeong_balloon-2202265_1920.jpg10801920Yvette van Aahttps://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.pngYvette van Aa2020-04-06 10:03:592023-04-28 11:44:49Welke persoonlijkheidstest kan ik het beste gebruiken?
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2019/07/Kerstin-Riemer_made-1619751_1920.jpg14401920Yvette van Aahttps://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.pngYvette van Aa2019-07-23 14:19:552021-11-02 13:58:47Marketing: Hoe bouw je een sterke propositie?
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2018/10/IMG-20180927-WA0000.jpg8001200Yvette van Aahttps://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.pngYvette van Aa2018-10-20 13:26:272020-06-05 11:16:49Leiderschap: Over menselijkheid gesproken
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2017/08/Markéta-Machová_handshakes-930178_1920.jpg14401920Yvette van Aahttps://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.pngYvette van Aa2017-08-18 16:12:542020-05-11 19:06:37Marketing: Het verschil maken na de verkoop
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2017/06/Peggy-und-Marco-Lachmann-Anke_market-4749215_1920.jpg12801920Yvette van Aahttps://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.pngYvette van Aa2017-06-07 10:18:032022-07-11 15:09:12Marketing: #CEXles van Picnic
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2017/04/Rudy-and-Peter-Skitterians_girls-4582899_1920.jpg11091920Yvette van Aahttps://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.pngYvette van Aa2017-04-25 20:11:262020-06-02 13:05:53Marketing: 4 lessen over Customer Experience-denken in het onderwijs
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2017/01/Hart-en-hoofd.jpg7311595Yvette van Aahttps://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.pngYvette van Aa2017-01-26 09:49:012024-07-07 21:09:55Marketing: Customer Experience Management voor de zakelijke markt
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2016/12/Klantreizen-bij-goede-doelen.jpg640960Yvette van Aahttps://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.pngYvette van Aa2016-12-28 13:00:352021-07-20 14:18:20Kansen voor klantbeleving bij goede doelen
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2023/05/Story-scan-voorbeeld.png430466Yvette van Aahttps://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.pngYvette van Aa2016-12-19 20:04:082025-01-14 15:55:23Het veranderverhaal: De kracht van verandermanagement en Storytelling
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2016/11/Canva_Step-by-step.png400700Yvette van Aahttps://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.pngYvette van Aa2016-11-29 11:17:502022-08-08 14:46:01Marketing: Customer Journey Management in 4 stappen
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2016/10/CEX-werkveld-uit-CEX-sells_liggend.png5291324Yvette van Aahttps://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.pngYvette van Aa2016-10-23 20:16:582022-08-08 13:15:03Let's talk about CX (Customer Experience oftewel klantbeleving)
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2016/09/After-sales-customer-experience-automotive.png400700Yvette van Aahttps://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.pngYvette van Aa2016-09-30 10:20:152021-07-02 16:18:43Kansen voor Customer Experience in de automotive after sales