
SMART-doelen in marketing en communicatie: hoe je meetbare succesvolle campagnes opzet
Blog, Kennis, Ondernemerschap, Praktisch




Marketing: Hoe krijg je klantinzichten boven tafel?
Blog, Customer Experience, Customer Journeys, Praktisch
Klantbeleving in de praktijk - workshop 23 september 2021
Blog, Customer Experience, Customer Journeys


Welke persoonlijkheidstest kan ik het beste gebruiken?
Blog, Interne communicatie, Leidinggeven, Persoonlijke coaching en teamontwikkeling


Marketing: Het verschil maken na de verkoop
Blog, Branding, Customer Experience, Customer Journeys, Zakelijke dienstverlening

Marketing: 4 lessen over Customer Experience-denken in het onderwijs
Blog, Customer Experience, Customer Journeys, Onderwijs
Marketing: Customer Experience Management voor de zakelijke markt
Blog, Customer Experience, Customer Journeys, Zakelijke dienstverlening

Het veranderverhaal: De kracht van verandermanagement en Storytelling
Blog, Change Management, Storytelling
Marketing: Customer Journey Management in 4 stappen
Blog, Branding, Customer Experience, Customer Journeys, Praktisch