![](https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2022/02/klantbeleving_Foto-door-Chevanon-Photography_Pexels-495x400.jpg)
![](https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2022/08/e-book_klein-495x376.png)
![](https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/03/business_model_canvas_leeg-495x400.jpg)
![](https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2021/06/Purpose-gedreven-zakendoen-495x400.jpg)
![](https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2021/05/Klantonderzoek-495x400.jpg)
Marketing: Hoe krijg je klantinzichten boven tafel?
Blog, Customer Experience, Customer Journeys, Praktisch![](https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2021/05/Klantbeleving-495x400.jpg)
Klantbeleving in de praktijk - workshop 23 september 2021
Blog, Customer Experience, Customer Journeys![](https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2016/09/After-sales-customer-experience-automotive.png)
Marketing: intern buikgevoel vs het eerlijke klantgesprek
Blog, Customer Experience, Customer Journeys![](https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2024/07/startup_organisatieadvies-495x400.jpg)
![](https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/Heejin-Jeong_balloon-2202265_1920-495x400.jpg)
Welke persoonlijkheidstest kan ik het beste gebruiken?
Blog, Interne communicatie, Leidinggeven, Persoonlijke coaching en teamontwikkeling![](https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2019/07/Kerstin-Riemer_made-1619751_1920-495x400.jpg)
![](https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2018/10/IMG-20180927-WA0000-495x400.jpg)
![](https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2017/08/Markéta-Machová_handshakes-930178_1920-495x400.jpg)
Marketing: Het verschil maken na de verkoop
Blog, Branding, Customer Experience, Customer Journeys, Zakelijke dienstverlening![](https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2017/06/Peggy-und-Marco-Lachmann-Anke_market-4749215_1920-495x400.jpg)
![](https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2017/04/Rudy-and-Peter-Skitterians_girls-4582899_1920-495x400.jpg)
Marketing: 4 lessen over Customer Experience-denken in het onderwijs
Blog, Customer Experience, Customer Journeys, Onderwijs![](https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2017/01/Hart-en-hoofd-495x400.jpg)
Marketing: Customer Experience Management voor de zakelijke markt
Blog, Customer Experience, Customer Journeys, Zakelijke dienstverlening![](https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2016/12/Klantreizen-bij-goede-doelen-495x400.jpg)
![](https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/05/green-1245733_Image-by-Free-Photos_1920-495x400.jpg)
Het veranderverhaal: De kracht van verandermanagement en Storytelling
Blog, Change Management, Storytelling![](https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2016/11/Canva_Step-by-step.png)
Marketing: Customer Journey Management in 4 stappen
Blog, Branding, Customer Experience, Customer Journeys, Praktisch![](https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2016/10/CEX-werkveld-uit-CEX-sells_liggend.png)
Let's talk about CX (Customer Experience oftewel klantbeleving)
Blog, Customer Experience, Customer Journeys![](https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2016/09/After-sales-customer-experience-automotive.png)