Veel mensen hebben ondertussen al wel eens gehoord van de termen ‘klantreis’, ‘Customer Journey’, ‘Customer Experience’, of ‘Patient Journey’. Maar wat betekent het nou eigenlijk? Wat kun je ermee? En hoe doe je dat?
In deze praktische online workshop neem ik je mee op reis door de wereld van klantbeleving en klantreizen en maken we de vertaling naar jouw dagelijkse praktijk. Je ticket is nieuwsgierigheid naar het onderwerp.
Ik deel mijn jarenlange ervaring met het verbeteren van klantreizen en klantbeleving in een interactieve workshop die je naast een theoretische basis vooral praktische tips en inspiratie geeft.
Wat leer je?
In de workshop zit een potpourri van theorie, cijfers, praktijkvoorbeelden en mijn ervaringen. Als er tijd over is, maak je ook een start met een klantreis voor jouw organisatie. Je gaat in elk geval naar huis met praktische inzichten en inspiratie. Tijdens onze route raken we in gesprek over:
- Wat we bedoelen met customer experience
- Wanneer iets een ‘memorabele’ ervaring wordt
- Het nut van het in kaart brengen van een klantreis
- Waar te beginnen met het maken van een klantreis en hoe je daarin keuzes maakt
- Hoe je slim informatie over de klantbeleving boven tafel krijgt
- Wat je kunt doen om een klantreis te verbeteren
Voor wie?
De sessie is bedoeld voor iedereen die interesse heeft in klantreizen, klanttevredenheid, klantbeleving en klantloyaliteit. Je hoeft geen marketing-/communicatieadviseur te zijn of hierin ervaring te hebben.
Praktisch (donderdag 23 september)
Van 15:00 – 17:30 uur
Ex. btw: Prijs: € 97,50 p.p., Voor Abe freelancers*: € 50,00 excl. btw.
Online
* Abe freelancers is het netwerk van freelance communicatie-specialisten voor maatschappelijke organisaties. De workshop is onderdeel van hun workshop reeks.
Geef je alvast op via yvette@yvettevanaarle.nl. Er zijn 6 plekken beschikbaar.
