Ervaren marketing communicatie professional
Opgeleid als bedrijfseconoom en marketeer heb ik de afgelopen 25 jaar vooral gekeken naar de meer zakelijke kant van organisaties. Ik werkte als marketing en communicatie adviseur voor grote en kleine organisaties in zowel leidinggevende als uitvoerende rollen. Daarbij heb ik mij gespecialiseerd in de breedte van het vak. Daardoor knoop ik als geen ander alle disciplines aan elkaar: positionering, propositie ontwikkeling, campagnes, e-mail marketing, online marketing, zoekmachine marketing, klantonderzoek, customer journeys (klantreizen) en social media marketing.
Ik adviseer management of doe het projectmanagement rondom communicatie. Vaak werk ik aan complexe materie en weet ik daarin de communicatie terug te brengen naar de essentie zodat het behapbaar en begrijpelijk wordt voor de ontvanger.
Tegenwoordig verdiep ik mij ook in de menselijke kant, de belangrijkste factor achter de resultaten. Ik zeg altijd dat ik hart en hoofdzaken met elkaar verbind. Zowel in mijn advieswerk als mijn coaching streef ik naar een concreet einddoel maar daarbij neem ik mensen graag mee. Alleen dan is er een blijvend resultaat.
Ik werkte in veel sectoren: advocatuur, financiële dienstverlening, automotive, HR diensteverlening, media, gemeentes en de zorg. Het liefste zet ik mij in voor een inclusieve samenleving en voor duurzaam dienende merken. In mijn werk maak ik daarom ook ruimte voor vrijwilligerswerk rondom de thema’s inclusiviteit en armoede.