Wat verkoop je eigenlijk? Dat is voor jullie duidelijk, maar is dat ook voor de klant helder? De concurrentie is moordend en uit gedragswetenschap weten we dat de klant, ook de zakelijke klant, echt niet zo rationeel beslissingen neemt als we zouden willen. Een beslissing is gemaakt in een paar seconden.

Supermarkt stress

Als we jullie markt zien als een supermarkt dan liggen de schappen waarschijnlijk overvol. Concurrenten buitelen over elkaar heen om aandacht te krijgen van de klant. Neuromarketing leert dat het brein van de klant neemt in seconden een (voorgeprogrammeerde) beslissing en je moet dus snel kunnen overtuigen met je verhaal. Is dan jullie verhaal wel krachtig genoeg?

Werkwijze

We komen via de W.W.W.W.W.© methode op een pragmatische manier tot een heldere propositie(s) per doelgroep. Gemakkelijk te onthouden op alle niveaus en geen dikke boekwerken.

Deze klanten gingen je voor: ING Commercial Banking, Citroën Nederland, ANP.