Customer Experience WorkshopIk geef les of workshops over Customer Experience (CEX) Management en Customer Journey Mapping. Dat doe ik vooral op hele energieke en aansprekende manier waarmee ik theorie tot leven breng met ervaringen uit mijn marketing leven zodat het voor iedereen toegankelijk is. Waar mogelijk gebruik ik voorbeelden die dicht tegen de belevingswereld aanzitten van de doelgroep. Tijdens de les is er voldoende ruimte voor interactie zodat mensen zich de stof eigen kunnen maken.


“Je hebt me echt de ogen geopend” – student hogeschool


Opbouw

In een uur tijd neem ik je studenten (of team) mee in de wereld van CEX. Omdat de stof pas tot leven komt door het toe te passen gaan we vervolgens aan de slag in de vorm van een workshop van 2 uur. Aanwezigen gaan in groepen van 4 aan de slag aan de hand van mijn werkboek en koppelen tussentijds aan elkaar terug. In 3 rondes werken we toe naar een advies. Gegarandeerd high energy en fun.

Groep

Deze les of workshop kan ook als in-company worden aangeboden. Voor een goede interactieve sessie bestaat de groep uit 8-10 mensen.

Kosten

€ 350,- p.p. excl. btw

Meer informatie? Mail mij en ik neem snel contact op: Workshop Customer Experience Management