Een actieve workshops over Customer Experience (CEX) Management en Customer Journey Mapping (klantreizen). Dat doen we op een hele energieke en interactieve manier waarmee theorie tot leven wordt gebracht met ervaringen uit ons eigen marketing leven zodat het voor iedereen toegankelijk is. Waar mogelijk gebruiken we voorbeelden die dicht tegen de belevingswereld aanzitten van de deelnemers. Tijdens de werksessie is er voldoende ruimte om zelf aan de slag te gaan met jullie klantreizen zodat mensen zich de stof eigen kunnen maken.

Meer informatie? Mail mij en ik neem snel contact op: Workshop Customer Experience Management

Insteek en resultaatgebieden

Insteek

We nemen je team mee in de wereld van Customer Experience (CEX) en Customer Journeys (klantreizen). Omdat de stof pas tot leven komt door het toe te passen gaan we vervolgens aan de slag in de vorm van een workshop van 2 uur. Aanwezigen gaan in groepen aan de slag met klantreizen aan de hand van een werkboek en koppelen tussentijds aan elkaar terug. In 3 rondes werken we toe naar inzichten en eerste ideeën voor verbeteringen.

Resultaatgebieden

De inzichten zijn direct toepasbaar. Gegarandeerd high energy en fun. Ook geschikt voor teambuilding.

Programma werksessie

Voorbeeldprogramma werksessie

10:00 – 12:00 Theoretisch kader over klantgerichtheid, Customer Experience, Customer Journeys en persona’s.

LUNCH

13:00 – 15:00 Aan de slag met klantreizen uit de praktijk in 5 interactieve rondes

15:00 – 16:30 Nabespreken en stappenplan maken

Prijs

Wat kost de #CEXles?

Het totaalbedrag ligt afhankelijk van de definitieve insteek rond de € 2.500 excl. btw, verblijfs- en materiaalkosten. Het is maatwerk.

Aantal deelnemers

Deze les of workshop wordt in principe in-company aangeboden. Voor een goede interactieve sessie bestaat de groep uit 8-10 mensen.