• Verbindingen maken

Bezig met van alles en nog wat…

Wanneer jullie als team of directie druk zijn met van alles en nog wat op het gebied van marketing communicatie maar het gevoel hebben dat er meer in zit, bel dan. Ook als je bijvoorbeeld wel een website hebt maar nog niks doet met e-mail marketing, of mailings, of PR of social media. Zonde als kansen onbenut blijven.

…maar jullie willen focus

Ik jaag aan, daag uit en help om briljante plannen tot leven te brengen. Ik heb in de afgelopen 20 jaar alle disciplines beet gehad, van online tot offline, van radio commercials tot mediabeleid, van strategie tot en met de uitvoering. Omdat ik in uiteenlopende sectoren werkte krijg je met mij een fris blik met branchevreemde ideeën.

Divergeren kan ik met je, maar je ook helpen om focus aan te brengen en keuzes te maken. En ja, soms betekent dat even verstillen in plaats van versnellen. Vandaar de slak!

Afhankelijk van de behoefte ben ik een strategische adviseur, leraar of coach voor directie of marketing communicatie team.

Insteek en resultaatgebieden

Inzicht en inspiratie

Voor strategisch marketing advies is geen vaste formule. We kunnen samen in inspiratiesessies tot nieuwe richtingen komen, een strippenkaart afspreken of een marketing advies uitbrengen naar aanleiding van een concrete vraag. Wij houden er niet van om enorme adviesrapporten te schrijven omdat die in de praktijk vaak niet worden gebruikt. Een rapport heeft bij ons meer de vorm van een presentatie. Advies kan worden uitgebreid met:

  • Marketing communicatie strategie
  • Merk positioneren, proposities bouwen
  • Kwalitatief klantonderzoek – interviews met (oud)klanten om extra inzichten op te halen
  • Gestructureerd onderzoek naar klantverwachtingen (B2B) via de Expectations Monitor
  • Customer Journey traject – uitdiepen van klantreizen en realiseren van verbeteringen voor een optimale klantervaring

Uniek is de filosofie om samen te werken met jullie andere leveranciers en voort te borduren op wat er al is. Dat betekent dat ook onderzoek en kennis van andere experts wordt meegenomen, niet buitengesloten.

Resultaatgebieden

Nieuwe inzichten ontstaan tijdens sessies en worden uitgewerkt in de vorm van een toegankelijke presentatie. Het is een praktisch, op-maat- advies, afgestemd op jullie unieke positie en situatie.

Programma/aanpak

Voorbeeldprogramma of aanpak

Bij het advieswerk is de aanpak maatwerk. Na een kennismaking schrijf ik op wat we hebben besproken en wat ik heb begrepen als opdracht.

Prijs

Wat kost strategisch marketing advies?

Je wilt niet de strategie van jullie concurrent toch? Het gaat hier daarom om maatwerk. Door te bellen weet je al meer en je zit nergens aan vast hoor: 06 27077109.