fbpx

Als er meer structuur mag komen

Wanneer jullie als team of directie druk zijn met van alles en nog wat op het gebied van marketing communicatie maar het gevoel hebben dat er meer in zit, bel dan. Ook als je bijvoorbeeld vanuit kernwaarden een stevige basis wilt leggen voor strategische ontwikkeling. Zonde als kansen onbenut blijven.

…maar jullie willen focus

Ik jaag aan, daag uit en help om briljante plannen tot leven te brengen. Onderzoek en leg bloot. Ik heb ruim 25 jaar ervaring als strategisch consultant, marketing communicatie professional, bestuurder, ondernemer en coach. Omdat ik in uiteenlopende sectoren werkte krijg je met mij een fris blik met branchevreemde ideeën.

Divergeren kan ik met je, maar je ook helpen om focus aan te brengen en keuzes te maken. En ja, soms betekent dat even verstillen in plaats van versnellen. Vandaar de slak. Afhankelijk van de behoefte ben ik een strategische adviseur, mentor of coach voor directie of team.

Expertise

  • Positionering en propositie ontwikkeling
  • Inbedding kernwaarden
  • Marketing Communicatie advies
  • Customer Journey Management
  • Storytelling en verandermanagement

Pragmatische oplossingen en inspiratie

Ik werk niet volgens een vast stramien maar wel met vaste werkmethodes die ik afhankelijk van je vraag inzet op basis van meer dan 25 jaar werkervaring bij bedrijven zoals Randstad Holding, ING, Citroen en Volkswagen Pon Financial Services. Je krijgt hulp bij het vergoten van inzicht, het vinden van structuur en inspiratie om zaken te professionaliseren. Klanten gebruiken mij als strategisch mentor bij vraagstukken zoals:

  • Marketing en/of communicatie strategie (onderzoek en sessies)
  • Merk positionering (sessies)
  • Merk identiteit en kernwaarden (onderzoek en sessies)
  • Propositie ontwikkeling (sessies)
  • Kwalitatief klant of marktonderzoek (interviews met (oud)klanten om extra inzichten op te halen)
  • Klantgerichtheid en Customer Journey management (onderzoek en sessies)
  • Verandermanagement (sessies)

Uniek is mijn bereidheid om samen te werken met jullie bestaande leveranciers en voort te borduren op wat er al is. Dat betekent dat ook onderzoek en kennis van andere experts wordt meegenomen, niet buitengesloten.