• Blog
  • Over Yvette van Aarle
030 200 6918
Marketing advies, organisatieontwikkeling en coaching voor het MKB
  • Diensten
    • Klankbord voor directies en managers
    • Business performance coaching
    • Marketing coaching voor ondernemers
    • Storytelling en verandermanagement
    • Individuele en team coaching
    • Facilitator en spreker
  • Cases
  • Aanbevelingen
  • Contact
  • Zoek
  • Menu

Archief voor categorie: Customer Experience

Business marketing coach voor MKB ondernemers

Nespresso - naast perfecte koffie ook warm klantcontact

Blog, Customer Experience, Customer Journeys
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2022/02/klantbeleving_Foto-door-Chevanon-Photography_Pexels-scaled.jpg 2560 1709 Yvette van Aarle https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.png Yvette van Aarle2022-02-17 11:46:432024-07-07 15:37:59Nespresso - naast perfecte koffie ook warm klantcontact

Klantbeleving en klantreizen: de stand van zaken

Blog, Customer Experience, Customer Journeys
24 augustus 2021
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2022/08/e-book_klein.png 376 533 Yvette van Aarle https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.png Yvette van Aarle2021-08-24 13:26:172024-06-30 20:41:50Klantbeleving en klantreizen: de stand van zaken

Marketing: Hoe krijg je klantinzichten boven tafel?

Blog, Customer Experience, Customer Journeys, Praktisch
0 Reacties
/
31 mei 2021
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2021/05/Klantonderzoek.jpg 1320 1920 Yvette van Aarle https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.png Yvette van Aarle2021-05-31 13:01:032022-07-11 15:14:10Marketing: Hoe krijg je klantinzichten boven tafel?

Klantbeleving in de praktijk - workshop 23 september 2021

Blog, Customer Experience, Customer Journeys
0 Reacties
/
17 mei 2021
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2021/05/Klantbeleving.jpg 540 1040 Yvette van Aarle https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.png Yvette van Aarle2021-05-17 12:56:002021-08-24 08:57:40Klantbeleving in de praktijk - workshop 23 september 2021
Hoe krijg je inzicht in de verwachtingen van klanten? Wat kun je in marketing doen om klantevredenheid te verhogen?

Marketing: hoe weet je wat klanten verwachten?

Blog, Customer Experience, Customer Journeys
0 Reacties
/
29 april 2021
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2017/01/determinanten-van-klantverwachtingen.png 991 1671 Yvette van Aarle https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.png Yvette van Aarle2021-04-29 17:02:552025-01-14 15:41:31Marketing: hoe weet je wat klanten verwachten?
Customer journey private lease

CX Mentor: Hoe verbeter ik de klantervaring voor Private Lease?

Cases, Customer Experience, Customer Journeys, Zakelijke dienstverlening
8 mei 2020
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/05/customer-journey-private-lease.jpg 639 960 Yvette van Aa https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.png Yvette van Aa2020-05-08 11:55:352022-08-15 14:44:52CX Mentor: Hoe verbeter ik de klantervaring voor Private Lease?

Marketing: Het verschil maken na de verkoop

Blog, Branding, Customer Experience, Customer Journeys, Zakelijke dienstverlening
18 augustus 2017
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2017/08/Markéta-Machová_handshakes-930178_1920.jpg 1440 1920 Yvette van Aa https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.png Yvette van Aa2017-08-18 16:12:542020-05-11 19:06:37Marketing: Het verschil maken na de verkoop

Marketing: #CEXles van Picnic

Blog, Customer Experience, Customer Journeys
7 juni 2017
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2017/06/Peggy-und-Marco-Lachmann-Anke_market-4749215_1920.jpg 1280 1920 Yvette van Aa https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.png Yvette van Aa2017-06-07 10:18:032022-07-11 15:09:12Marketing: #CEXles van Picnic

Marketing: 4 lessen over Customer Experience-denken in het onderwijs

Blog, Customer Experience, Customer Journeys, Onderwijs
25 april 2017
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2017/04/Rudy-and-Peter-Skitterians_girls-4582899_1920.jpg 1109 1920 Yvette van Aa https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.png Yvette van Aa2017-04-25 20:11:262020-06-02 13:05:53Marketing: 4 lessen over Customer Experience-denken in het onderwijs

Marketing: Customer Experience Management voor de zakelijke markt

Blog, Customer Experience, Customer Journeys, Zakelijke dienstverlening
26 januari 2017
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2017/01/Hart-en-hoofd.jpg 731 1595 Yvette van Aa https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.png Yvette van Aa2017-01-26 09:49:012024-07-07 21:09:55Marketing: Customer Experience Management voor de zakelijke markt

Kansen voor klantbeleving bij goede doelen

Blog, Branding, Customer Experience, Interne communicatie
28 december 2016
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2016/12/Klantreizen-bij-goede-doelen.jpg 640 960 Yvette van Aa https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.png Yvette van Aa2016-12-28 13:00:352021-07-20 14:18:20Kansen voor klantbeleving bij goede doelen

Expectations Monitor tool (B2B)

Customer Experience
Expectations Management tooling
19 december 2016
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2016/12/Expectations-Management-proces.png 701 765 Yvette van Aa https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.png Yvette van Aa2016-12-19 16:42:312021-05-06 09:14:38Expectations Monitor tool (B2B)

Marketing: Customer Journey Management in 4 stappen

Blog, Branding, Customer Experience, Customer Journeys, Praktisch
29 november 2016
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2016/11/Canva_Step-by-step.png 400 700 Yvette van Aa https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.png Yvette van Aa2016-11-29 11:17:502022-08-08 14:46:01Marketing: Customer Journey Management in 4 stappen

Let's talk about CX (Customer Experience oftewel klantbeleving)

Blog, Customer Experience, Customer Journeys
23 oktober 2016
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2016/10/CEX-werkveld-uit-CEX-sells_liggend.png 529 1324 Yvette van Aa https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.png Yvette van Aa2016-10-23 20:16:582022-08-08 13:15:03Let's talk about CX (Customer Experience oftewel klantbeleving)

Kansen voor Customer Experience in de automotive after sales

Blog, Branding, Customer Experience, Propositie ontwikkeling
23 oktober 2016
https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2016/09/After-sales-customer-experience-automotive.png 400 700 Yvette van Aa https://www.yvettevanaarle.nl/wp-content/uploads/2020/04/logo-groen-8.png Yvette van Aa2016-09-30 10:20:152021-07-02 16:18:43Kansen voor Customer Experience in de automotive after sales

Gevestigd: Utrecht KvK: 30237769

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden van Yvette van Aarle.

Privacy

In deze privacyverklaring leg ik uit hoe ik om ga met je gegevens.

Internationale Ethische code

Als NOBCO coach werk ik volgens de Internationale Ethische Code die te vinden is op www.nobco.nl.

Tags

Coaching Customer Experience Customer Journey Management Leiderschap Marketing Non-Profit Onderwijs Organisatie ontwikkeling Positionering Professionaliseren Propositie Storytelling Strategisch Mentor Team coaching Verandermanagement Verbinding Zakelijke dienstverlening Zorg
Scroll naar bovenzijde