
SMART-doelen in marketing en communicatie: hoe je meetbare succesvolle campagnes opzet
Blog, Kennis, Ondernemerschap, Praktisch



Marketing: Hoe krijg je klantinzichten boven tafel?
Blog, Customer Experience, Customer Journeys, Praktisch
Klantbeleving in de praktijk - workshop 23 september 2021
Blog, Customer Experience, Customer Journeys

Marketing communicatie: hoe halen we meer uit onze marketing communicatie?
Cases, Leidinggeven, Zakelijke dienstverlening
Communicatie advies: hoe krijg je patiënten en zorgverleners mee?
Cases, Change Management, Customer Journeys, Interne communicatie, Propositie ontwikkeling, Zorg

CX Mentor: Hoe verbeter ik de klantervaring voor Private Lease?
Cases, Customer Experience, Customer Journeys, Zakelijke dienstverlening
Welke persoonlijkheidstest kan ik het beste gebruiken?
Blog, Interne communicatie, Leidinggeven, Persoonlijke coaching en teamontwikkeling
Marketing advies: wat is de beste route voor onze prijsstrategie?
Cases, Propositie ontwikkeling, Reflectie, Zakelijke dienstverlening
Coaching: focus als ondernemer
Cases, Persoonlijke coaching en teamontwikkeling, Propositie ontwikkeling, Purpose, Zakelijke dienstverlening
Change Story Architect: Hoe krijgen we medewerkers mee in de veranderingen?
Cases, Change Management, Leidinggeven, Persoonlijke coaching en teamontwikkeling, Storytelling

Marketing: Het verschil maken na de verkoop
Blog, Branding, Customer Experience, Customer Journeys, Zakelijke dienstverlening
Klantreizen in het onderwijs
Customer Journeys, Interne communicatie, Onderwijs, Persoonlijke coaching en teamontwikkeling
